مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:102021-06-23اقتصادي

شاهد رویکردی جهادی در ایران خودرو هستیم/ ضرورت اصلاح نظام قیمت گذاری خودرو


معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه با اشاره به نامناسب بودن ضوابط تعیین قیمت خودرو به ویژه با تفاوت های موجود در مورد تعیین قیمت نهاده های تولید و محصول نهایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- محمد حسین فروزان مهر در بازدید از شرکت ایران خودرو و در نشست با مدیرعامل این شرکت، گفت: تفاوت موجود در معیارهای تعیین قیمت برای نهاده های تولید و محصول، شرایط را برای زیان ده بودن شرکت های تولید کننده خودرو فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در شرایط حاضر، شاهد رویکردی جهادی در مجموعه ایران خودرو هستیم و آمارها و ارقام موجود موید اقدامات و سیاست گذاری های مناسب در این مجموعه در طول سال جهش تولید بوده است.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه ادامه داد: رشد تولید در بخش های مختلف و همچنین اقدامات انجام گرفته برای توسعه محصولات در شرایطی در شرکت ایران خودرو عملیاتی شده که شاهد افزایش بیش از پیش محدودیت های تحریمی و هدف گذاری مذبوحانه دشمن برای توقف صنعت خودروی ایران بوده ایم.

فروزان مهر تاکید کرد: سرکشی به واحدهای تولیدی و پیگیری مشکلات و رفع موانع و پشتیبانی از واحدهای صنعتی در سطح کشور به عنوان یکی از ظرفیت های معطل مانده و شرایط و امکان اشتغال زایی مناسب در سطح کشور را فراهم می آورد که طول دو سال گذشته و با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد رویکردی جهادی در ایران خودرو هستیم/ ضرورت اصلاح نظام قیمت گذاری خودرو

شاهد رویکردی جهادی در ایران خودرو هستیم/ ضرورت اصلاح نظام قیمت گذاری خودرو