مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 16:552021-06-23حوادث

خانه مطبوعات و رسانه های کشور در کنار آسیب دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران


سخنگوی هیئت خانه مطبوعات و رسانه های کشور ضمن عرض تسلیت به خانواده های خبرنگاران فوت شده گفت : خانه مطبوعات و رسانه های کشور در کنار آسیب دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد بابایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در نهایت تأسف، از حادثه ای که برای اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست که به دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه و هماهنگی سازمان محیط زیست به منطقه نقده در استان آذربایجان غربی، برای بازدید از طرح سد سیب کانی به منطقه رفته بودند متأسفانه با خبر شدیم که این اتوبوس دچار سانحه شده و منجر به فوت دو نفر از همکاران رسانه ای و مصدومیت تعدادی از خبرنگاران رسانه ای کشور شده است.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده های خبرنگاران مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی افزود: این حادثه و مصیبت وارده را به اهالی رسانه کشور تسلیت عرض می کنیم.

بابایی ادامه داد: خانه مطبوعات و رسانه های کشور از لحظه وقوع حادثه که عصر امروز رخ داده است پبگیر بوده و فرهاد روزبان به نمایندگی از خانه مطبوعات و رسانه ها، در بیمارستان امام خمینی شهرستان نقده مستقر شده و در حال پیگیری امور درمانی مصدومین این حادثه می باشد.

عضو هییت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور گفت: مجموعه خانه مطبوعات و رسانه های کشور ضمن ابراز همدردی با خانواده های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مطبوعات و رسانه های کشور در کنار آسیب دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

خانه مطبوعات و رسانه های کشور در کنار آسیب دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران