مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 16:552021-06-23سياسي

ضرورت فرهنگ سازی برای صرفه جویی در مصرف آب


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: افزایش جمعیت و نیاز به منابع آبی سالم بیشتر، فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی آب را ضروری کرده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: افزایش جمعیت و نیاز به منابع آبی سالم بیشتر، فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی آب را ضروری کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته صرفه جویی در دیدار با مدیران آب و فاضلاب تبریز، با بیان این که سلامتی مردم به آب شرب سالم وابسته است، گفت: رشد جمعیت و صنعتی شدن جوامع نیاز به آب سالم و بهداشتی را بیشتر کرده است که اگر درست مدیریت نشود زمینه ساز بحران های اجتماعی می شود.

وی با اشاره به اهمیت اقتصادی، زیست محیطی منابع آبی، ادامه داد: کمبود منابع آب شیرین یک مسئله جهانی است که کشور ما را هم در برمی گیرد و با توجه به افزایش ضریب شهر نشینی در کشور مسئله آب به یک مسئله اجتماعی حائز اهمیت تبدیل شده است.

وی با تاکید بر افزایش برنامه های تبلیغی برای حساس کردن مردم نسبت به مصرف درست آب، گفت: برای نهادینه کردن الگوی مصرف درست آب باید از ظرفیت های رسانه ها، خصوصاً رسانه ملی و بستر فضای مجازی بیش از پیش استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فرهنگ سازی برای صرفه جویی در مصرف آب

ضرورت فرهنگ سازی برای صرفه جویی در مصرف آب