مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 16:452021-06-23اقتصادي

مرکز ملاقات فرزندان طلاق به دنبال آرامش روانی کودکان و احیای زندگی


فعالیت مرکز ملاقات فرزندان طلاق در راستای آرامش روحی و روانی کودکان و تلاش برای احیای یک زندگی و خانواده است.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: فعالیت مرکز ملاقات فرزندان طلاق در راستای آرامش روحی و روانی کودکان و تلاش برای احیای یک زندگی و خانواده است.

هادی ملکی چهارشنبه دوم تیرماه در جریان بازدید از مرکز مهر والدین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ملاقات فرزندان با والدین یکی از مشکلاتی است که فرزندان طلاق پس از جدایی از والدین خود دارند و مرکز مهر والدین با هدف رفع این مشکل خدمات لازم را به والدین و فرزندان ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه قبل از راه اندازی این مرکز، ملاقات فرزندان طلاق در کلانتری ها صورت می گرفت، اظهار کرد: با راه اندازی این مرکز از سه سال پیش و با دستور قاضی، دیدار فرزندان طلاق با پدر یا مادر در این مراکز تحت نظارت نیروهای متخصص روانشناس کودک و مددکار در فضایی آرام و با نشاط صورت می گیرد.

رییس دادگستری ساوه فعالیت چنین مرکزی را موجب ایجاد آرامش خاطر فرزندان برای ملاقات با والدین دانست و افزود: این مرکز با دارا بودن فضایی اختصاصی برای بازی کودکان و همچنین محلی برای ملاقات و کودکان و والدین با هدف جلوگیری از بزهکاری و آسیب های اجتماعی و روانی فرزندان و خانواده هایی که از هم جدا شده اند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ملاقات فرزندان طلاق به دنبال آرامش روانی کودکان و احیای زندگی

مرکز ملاقات فرزندان طلاق به دنبال آرامش روانی کودکان و احیای زندگی