مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 16:402021-06-23اقتصادي

افتتاح مجموعه استخرهای کارگران کرمانشاه


مجموعه استخرهای کارگران کرمانشاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

- ایسنا/کرمانشاه مجموعه استخرهای کارگران کرمانشاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در حاشیه افتتاح این مجموعه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: عملیات کلنگ زنی این پروژه در مساحت 2500 متر سال 1386 آغاز شد.

وی تصریح کرد: این پروژه سال 1389 در مرحله پایان سفت کاری به دلیل نبود اعتبارات متوقف شد تا سال 1396 در سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه برای این پروژه اعتبار جدید تخصیص یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه افزود: در این سفر برای پروژه استخرهای کارگران حدود 70 میلیارد ریال اعتبار عمرانی تخصیص یافت و پروژه مجددا فعال شد.

وی با بیان اینکه با تزریق اعتبارات دیگر این پروژه طی سالهای دیگر هم ادامه یافت، اضافه کرد: برای تجهیز این مجموعه استخرها حدود 10 میلیارد ریال نیز از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص پیدا کرد که آن را جذب کردیم و صرف تجهیز مجموعه شده است.

عزیزی با بیان اینکه این مجموعه واقع در سه راه حافظیه کرمانشاه در دوبخش آقایان و بانوان فعال خواهد بود، افزود: مجموعه استخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجموعه استخرهای کارگران کرمانشاه

افتتاح مجموعه استخرهای کارگران کرمانشاه