مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 16:352021-06-23حوادث

کشف بیش از 63 کیلوگرم تریاک در هندیجان


سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف 63 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.

- سعید داراب نیا سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف 63 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی امام زاده عبدالله با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری MVM حامل موادمخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 63 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان بیان داشت: در این عملیات 2 قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 63 کیلوگرم تریاک در هندیجان

کشف بیش از 63 کیلوگرم تریاک در هندیجان