مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 16:002021-06-23پزشكي

همسران جانبازان 70 درصد کرمانشاهی واکسن کرونا دریافت می کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت سلامت جانبازان و خانواده آنان گفت: همسران جانبازان 70 درصد کرمانشاهی واکسن کرونا دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: فرایند دریافت نسخه و تحویل دارو در خصوص خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دارای پیچیدگی هایی است که باید بررسی و تسهیل شود.

مرادی اضافه کرد: تعداد زیادی از جانبازان و ایثارگران برای تهیه داروهای کمیاب و خاص خود دچار مشکل هستند که به زودی یک داروخانه دولتی به این امر اختصاص خواهد یافت و آنها می توانند سهمیه داروهای کمیاب و خاص خود را از این داروخانه بدون هیچ مشکلی تهیه کنند.

سلامت جانبازان و ایثارگران اولویت اصلی بنیاد شهید کرمانشاه حجت الاسلام هادی عسگری در این نشست اظهار کرد: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده معظم آنها است.

وی افزود: سلامت جامعه ایثارگران از مهم ترین هدف های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تمام تلاش ها ارائه بهترین خدمات به ایثارگران است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره بیشترین همکاری و همدلی را با مجموعه ایثارگران داشته و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران جانبازان 70 درصد کرمانشاهی واکسن کرونا دریافت می کنند

همسران جانبازان 70 درصد کرمانشاهی واکسن کرونا دریافت می کنند