مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:552021-06-23اقتصادي

41درصد تولیدات محصولات باغی سیستان و بلوچستان به خرما اختصاص دارد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: وی با اشاره به اینکه 41درصد از تولیدات محصولات باغی سیستان و بلوچستان به خرما اختصاص دارد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: وی با اشاره به اینکه 41درصد از تولیدات محصولات باغی سیستان و بلوچستان به خرما اختصاص دارد، افزود: سطح زیرکشت محصولات باغی استان 103هزار و 388 هکتار است که 60 درصد آن به خرما اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امان اله طوقی اظهارکرد: برداشت خرما از نیمه خرداد ماه در استان سیستان و بلوچستان با ارقام زودرس شامل کتومی، نگال و آشوبه شروع و با ارقام دیررس مایکلی و هلیله در آبان ماه به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه 41درصد از تولیدات محصولات باغی سیستان و بلوچستان به خرما اختصاص دارد، افزود: سطح زیرکشت محصولات باغی استان 103هزار و 388 هکتار است که 60 درصد آن به خرما اختصاص دارد.

وی ادامه داد: برداشت خرمای مضافتی با سطح زیر کشت 28 هزار و 400 هکتار و خرما ربی با سطح زیرکشت 22هزار و 500 هکتار که بیشترین نخلستان ها را به خود اختصاص داده اند از نیمه اول مرداد ماه در این استان آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه از62هزار و914 هکتار نخلستان موجود در سیستان و بلوچستان 49 هزار و 718 هکتار آن بارور بوده و سالیانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41درصد تولیدات محصولات باغی سیستان و بلوچستان به خرما اختصاص دارد

41درصد تولیدات محصولات باغی سیستان و بلوچستان به خرما اختصاص دارد