مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:502021-06-23سياسي

منتخب ملت با دولتی قوی از کار مردم گره گشایی کند


منتخب ملت می تواند با تلاش و مجاهدت و تشکیل دولتی قوی و کارآمد، از کار گره گشایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع با تبریک ایام ولادت با سعادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ترقی و استکمال واقعی را در گرو توسل به ساحت مقدس ائمه معصومین علیهم السلام دانست و تصریح کرد: علاوه بر آیات و روایات متعدد که موید این معناست، بسیاری از علمای اهل معنا و اهل الله نیز اقتراب به ساحت حق تعالی و دستیابی به حقیقت توحید را از طریق توسل به ذیل الطاف ائمه اطهار (ع) می دانند و این موضوع دارای دلایل علمی، فلسفی و عرفانی فراوانی است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: هر نوع کمال و ترقی با تنزل از ساحت حق تعالی از طریق ائمه اطهار به ما می رسد و بر همین اساس اقتراب به ساحت ائمه، یگانه مسیر دستیابی به کمال و ترقی است.

این امر به هیچ عنوان غلو نیست و شراشر وجود عوالم مختلف و آسمان ها و زمین قائم به نور ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین است.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه شناخت امام (ع) باب عنایات الهی را برای انسان باز می کند، به برخی روایات مهم از امام رضا (ع) در باب شناخت مقامات امام اشاره کرد و با بیان اینکه احادیث مرتبط با شناخت امام در کتب مختلف روایی از جمله اصول کافی و بصائرالدرجات صفار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب ملت با دولتی قوی از کار مردم گره گشایی کند

منتخب ملت با دولتی قوی از کار مردم گره گشایی کند