مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-23سياسي

بازدید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از شهرک صنعتی عباس آباد


معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امروز چهارشنبه، در دومین روز از هفته قوه قضاییه، از شهرک صنعتی عباس آباد بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ذبیح الله خداییان معاون با مشکل و مانعی مواجه نشوند؛ همچنین چنانچه تولیدکنندگان و صنعتگران این شهرک نیز در موضوعات مرتبط با مالکیت معنوی، ثبت علائم تجاری و طرح های صنعتی با مشکلاتی مواجه باشند، ما برای رفع مشکلات آن ها آمادگی داریم.

خداییان خاطرنشان کرد: امروز در دومین روز از هفته قوه قضاییه مسئولان عالی دستگاه قضا از واحد های صنعتی مختلف کشور بازدید به عمل می آورند و ضمن احصاء مشکلات و معضلات تولیدی کشور، در صدد رفع آن ها اقدامات مقتضی را به عمل می آورند.

گفتنی است، محمد حسن مرجانی، عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد در جریان این جلسه به بیان برخی از مشکلات موجود در روند زیرساختی و تولیدی در این شهرک از جمله قطعی مکرر برق، پرخطر بودن جاده منتهی به این شهرک صنعتی و هزینه زیاد ارزش افزوده از ناحیه تولید کنندگان و صنعتگران این شهرک پرداخت.

کرمی فرد، مدیر شهرک صنعتی عباس آباد نیز در این جلسه از اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در تسهیل و تسریع صدور اسناد قانونی برای واحد های صنعتی مستقر در شهرک عباس آباد تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از شهرک صنعتی عباس آباد

بازدید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از شهرک صنعتی عباس آباد