مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-23سياسي

محسنی اژه ای: اولویت قوه قضاییه گسترش چتر حمایتی از تولید است


نشست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان، در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول در هر زمان و مقطعی برجسته است و در زمان کنونی که شاهد جنگ اقتصادی دشمن هستیم، این برجستگی نمود بیشتری دارد.

امروز موضوع اقتصاد و رونق تولید داخلی امر بسیار مهمی است وی با بیان اینکه اگر استقلال سیاسی کشور را می خواهیم باید از لحاظ اقتصادی استقلال داشته باشیم، گفت: امروز موضوع اقتصاد و رونق تولید داخلی امر بسیار مهمی است و بیش از همه مقام معظم رهبری به این امر توجه داشته و دارند.

مقام معظم رهبری همه موضوعات را می بینند و اشراف دارند و بر همین اساس تاکید دارند مسأله تولید از اولویت ویژه برخوردار است؛ لذا باید با این طراز وارد میدان شویم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به ضرورت شناسایی معضلات و مشکلات اقتصادی کشور و موانع پیش روی رونق تولید داخل گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان و صنعتگران بهترین طبیب ها برای تشخیص درد های اقتصادی و تولیدی کشور هستند.

این قشر در میدان تولید و مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن بسیار فعال است لذا بهتر از هر شخص و گروه دیگری می تواند نسخه علاج بیماری اقتصادی کشور را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: اولویت قوه قضاییه گسترش چتر حمایتی از تولید است

محسنی اژه ای: اولویت قوه قضاییه گسترش چتر حمایتی از تولید است