مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-23اقتصادي

بهره برداری از 5 پروژه برق با سرمایه گذاری 500 میلیاردی در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با دستور وزیر نیرو 5 پروژه برق با ارزش سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیین افتتاح 24 پروژه هفته دوازدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از جمله سد لاستیکی فرح آباد در ساری، هفت پست برق و خطوط انتقال، چهار نیروگاه خورشیدی، دو نیروگاه مقیاس کوچک به ریاست رضا اردکانیان وزیر نیرو و با حضور استانداران و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و برق منطقه ای خوزستان،مازندران، اردبیل، بوشهر و فارس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حسین کلانتری در این آیین که در پست 400 کیلو ولت برق یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت 5 پروره اختصاصی در این استان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی های سال زراعی استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است، افزود: این میزان به نسبت بلند مدت کاهش 22 درصدی را نشان می دهد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان جزو استان هایی است که با تنش آبی رو به رو است، عنوان کرد: ما نهمین استان دارای تنش آبی در کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد معروف به سرزمین رودخانه های خروشان با وجود تولید 10 درصد از روان آب های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 پروژه برق با سرمایه گذاری 500 میلیاردی در کهگیلویه و بویراحمد

بهره برداری از 5 پروژه برق با سرمایه گذاری 500 میلیاردی در کهگیلویه و بویراحمد