مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-23سياسي

تسلیت مدیرعامل ایسنا برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا


مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضایعه درگذشت خبرنگار این خبرگزاری و خبرنگار ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

- مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضایعه درگذشت خبرنگار این خبرگزاری و خبرنگار ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت علی متقیان بدین شرح است: وبشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون سیاهه ی ایسنایی های از دست رفته در دو دهه ی گذشته، هر بار سنگین تر می شود و این بار گران، چنان قلب و روح ما را می فشارد که جز پناه بردن به خالق قادر و رحمان و اولیای صبورش، یارا و پناه دیگری نداریم.

درگذشت نابهنگام همکار فعال، متین و خوش آتیه مان، سرکار خانم مهشاد کریمی، در سانحه ی واژگونی خودرو حامل خبرنگاران محیط زیست در سفر بازدید از آخرین وضعیت دریاچه ی ارومیه، پس از سانحه ی سقوط هواپیمای سی130 ارتش که دو نفر دیگر از همکاران نجیب ما را به فیض شهادت رساند، دومین حادثه ی مرگبار برای همکاران خدوم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) است که حین انجام ماموریت خبری رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت مدیرعامل ایسنا برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا

تسلیت مدیرعامل ایسنا برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا