مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:302021-06-23بين الملل

آمریکا بزرگترین تهدید علیه دمکراسی جهان است


یک نماینده ایرلندی پارلمان اروپا توقیف دامنه های اینترنتی رسانه های مقاومت، توسط دولت آمریکا را به باد انتقاد گرفت و تصریح کرد که ایالات متحده بزرگترین تهدید علیه دمکراسی در جهان بشمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، میک والاس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در حساب توییتری خود تصریح کرد که دمکراسی آمریکا در عمل باعث سانسور شدن خبرنگار ایرانی شد.

وی سپس این پرسش را مطرح کرد: آیا برای پارلمان اروپا و جوسپ بورل (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) این مساله اهمیت دارد که آن ها بی قید و شرط از آمریکایی حمایت می کنند که بزرگترین تهدید علیه دمکراسی جهان است؟این قانون گذار ایرلندی همچنین با گوشه چشمی به ماجرای جولیان آسانژ بنیان گذار سایت افشاگر ویکی لیکس که به دلیل افشای اسناد درباره اقدامات آمریکا در بمباران عراق و افغانستان در زندان به سر می برد خاطر نشان کرد: آزادی بیان از سوی امپریالیسم آمریکایی و حامیان آن مورد تهدید قرار دارد.

وزارت دادگستری آمریکا دیروز (سه شنبه) 33 تارنمای مورد استفاده اتحادیه رادیو وتلویزیون های اسلامی ایران و سه تارنمای گروه کتائب الحزب الله را با ادعای نقض تحریم های این کشور توقیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگترین تهدید علیه دمکراسی جهان است

آمریکا بزرگترین تهدید علیه دمکراسی جهان است