مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:252021-06-23اقتصادي

ذخیره 4 میلیون و 540 هزار تن نهاده دامی در بنادر کشور


سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر، چهار میلیون و 540 هزار تن ذرت، جو، کنجاله و دانه سویا در بنادر کشور موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حسن عباسی معروفان سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با آمار ذخایر استراتژیک نهاده های دامی اظهار کرد: آمار واردات کشور توسط گمرک اعلام می شود و آمار تولید مرغ را سازمان دامپزشکی اعلام می کند، بنابراین برای دریافت آمار باید به این سازمان ها به عنوان مرجع مراجعه کرد.

وی افزود: آمار های کلان کشور اعم از ورودی، عبور کالا از گمرک، ورود کالا ها به سامانه بازارگاه و خروج آن، تعداد خریداران نهاده ها با مشخصات و میزان خرید و میزان نیاز کشور به نهاده در اختیار دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد و این دفتر به عنوان مرجع این ارقام را اعلام می کند.

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر این که در نهاده های دامی کمبود نداریم و به دنبال کامیون برای تخلیه این نهاده ها از بنادر هستیم، عنوان کرد: اگر کسی آماری از نهاده های دامی دارد که با آمار ما تفاوت دارد و مستند است می تواند آن را با سند اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 4 میلیون و 540 هزار تن نهاده دامی در بنادر کشور

ذخیره 4 میلیون و 540 هزار تن نهاده دامی در بنادر کشور