مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:252021-06-23اقتصادي

احداث طرح اقدام ملی مسکن برای دو هزار و 534 متقاضی نهایی شده است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث طرح اقدام ملی مسکن با نام نویسی و پرداخت مبلغ اولیه برای دو هزار و 534 متقاضی نهایی شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث طرح اقدام ملی مسکن با نام نویسی و پرداخت مبلغ اولیه برای دو هزار و 534 متقاضی نهایی شده است.

محبوب حیدری دوم تیرماه در جلسه شورای مسکن در اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در کمترین زمان واحدهای مسکونی آغاز شده در قالب طرح اقدام ملی مسکن به سرانجام رسیده و به متقاضیان واگذار شود.

وی تصریح کرد: همزمان با پرداخت مرحله دوم آورده متقاضیان، بانک مسکن نیز قرار است پرداختی اول تسهیلات واحدهای مسکونی را انجام دهد تا پیمانکاران با سرعت بیشتری از فصل کاری برای تکمیل این پروژه ها استفاده کرده و بهره برداری از آنها را شاهد باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راه و شهرسازی استان با هدف کاهش هزینه ها و کمک به متقاضیان در بهره مندی از سرپناهی مناسب زمین مورد نیاز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را به صورت رایگان تأمین کرده و تحویل پیمانکاران و همچنین بنیاد مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر کرده است.

حیدری افزود: گزارش ها از شهرهای بزرگ استان حکایت از فعالیت خوب بنیاد مسکن برای ساخت طرح اقدام ملی مسکن در این شهرها دارد که با نهایی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث طرح اقدام ملی مسکن برای دو هزار و 534 متقاضی نهایی شده است

احداث طرح اقدام ملی مسکن برای دو هزار و 534 متقاضی نهایی شده است