مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:202021-06-23اقتصادي

57 درصد واحدهای راکد در شهرک های صنعتی نیازمند تامین مالی هستند


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی ایران گفت: حدود 57 درصد بنگاه های راکد در شهرک های صنعتی نیازمند تامین مالی هستند.

- به نقل از صدا و سیما، علی رسولیان، در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه تأمین مالی تولید از طریق سرمایه های خرد مردمی میان وزارت صمت و سازمان بورس در جمع خبرنگاران گفت: دو نوع بنگاه ها در شهرک های صنعتی نیازمند تأمین مالی اند.

با ارزیابی که ما انجام دادیم حدود 57 درصد بنگاه های راکد در شهرک های صنعتی نیازمند تأمین مالی هستند و نوع دیگر بنگاه های ایجادی و در حال نصب ماشین آلات، دیوار کشی و یا نصب سوله هستند که 3 هزار و 200 واحد در شهرک صنعتی از این دسته اند؛ واحدهای دیگری هم هستند که به نوعی منابع مالی شأن تمام شده است یا اینکه با بانک نمی توانند ادامه همکاری دهند و با یک رقم دو، سه تا 10 میلیارد تومان می توانند با استفاده از این طرح به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: سامانه ای را طراحی کردیم تا هر بنگاهی که مشکل تأمین مالی دارد در این سامانه مشکل خود را ثبت کند سال گذشته با کمک ستاد تسهیل، دستگاه های اجرایی، دستگاه قضایی رسانه ها، 1557 واحد راکت احیا شد و به چرخه تولید بازگشت از این تعداد حدود 200 واحد در تملک بانک ها و بقیه هم در تملک افراد بود که نتوانسته بودند آن ها را فعال نگه دارند این اقدامات موجب شد 13 درصد وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 درصد واحدهای راکد در شهرک های صنعتی نیازمند تامین مالی هستند

57 درصد واحدهای راکد در شهرک های صنعتی نیازمند تامین مالی هستند