مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:202021-06-23اقتصادي

دولت منتخب مسیر رونق تولید را هموار کند


از آنجا که اقتصاد با معیشت و زندگی روزانه عموم مردم سروکار دارد از دولت جدید انتظار داریم به هموار کردن مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال به عنوان دو موضوع زیربنایی توجه ویژه ای داشته باشد.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: از آنجا که اقتصاد با معیشت و زندگی روزانه عموم مردم سروکار دارد از دولت جدید انتظار داریم به هموار کردن مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال به عنوان دو موضوع زیربنایی توجه ویژه ای داشته باشد.

جمال رازقی چهارشنبه دوم تیرماه در دیدار هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس با رییس کل و معاونین دادگستری استان، بیان کرد: رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در استان و کشور با سخنرانی محقق نمی شود بلکه در شرایط فعلی کشور در این دو بخش نیاز به کار اجرایی و عملیاتی است.

او با بیان اینکه حمایت از تولید برای همه مسئولان استان حائز اهمیت است، افزود: با ترسیم منحنی رشد اقتصادی کشور در می یابیم که ریل گذاری اقتصادی در کشور در سالهای متمادی مسیر درستی را طی نکرده و بنا به ضرورت نیز مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که شعار سالها را بر مبنای مسایل اقتصادی نام گذاری فرموده اند.

رازقی اظهار کرد: طی دو سال اخیر به دلیل همه گیری بیماری کرونا و فشار تحریم ها شاهد وضعیت سخت، بی ثبات و سردرگم برای اقتصاد و فعالان اقتصادی در کشور بودیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت منتخب مسیر رونق تولید را هموار کند

دولت منتخب مسیر رونق تولید را هموار کند