مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:152021-06-23سياسي

دولت به تعهدات خود در خصوص کشاورزان سیل زده گلستان عمل نکرد


نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس گفت: در سیل سال 98 گلستان، دولت تعهد کرد که به کشاورزان تسهیلات بلاعوض پرداخت کند که بخشی از آن پرداخت شد و باید 50 درصد باقی مانده هم پرداخت شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار عبدالجلال ایری عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان، اظهارکرد: احیای خلیج گرگان مطالبه عموم مردم بوده و اگر اتفاق نیفتد فاجعه زیست محیطی ایجاد شده و شهرهای اطراف تحت تأثیر آن قرار می گیرد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر راه و شهرسازی برای لایروبی سه کانال آشوراده، چپاقلی و خزینی 500 میلیارد تومان درخواست کرد که باید لایروبی این کانال ها سریع تر آغاز شود.

وی با بیان که گمیشان از شهرهای محروم کشور است، ادامه داد: برای بیمارستان گمیشان، 39 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت که علوم پزشکی بیان می کند تاکنون 14 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و 14 میلیارد تومان دیگر هم تخصیص یافته است پس تکلیف 12 میلیارد تومان دیگر چیست؟ ایری اضافه کرد: در سیل سال 98 گلستان، دولت تعهد کرد که به کشاورزان تسهیلات بلاعوض پرداخت کند که بخشی از آن پرداخت شد و انتظار داریم 50 درصد باقی مانده پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به تعهدات خود در خصوص کشاورزان سیل زده گلستان عمل نکرد

دولت به تعهدات خود در خصوص کشاورزان سیل زده گلستان عمل نکرد