مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-23سياسي

نوبخت: پاداش باقیمانده بازنشستگان تا پایان کار دولت پرداخت می شود


تمام پاداش باقیمانده بازنشستگان دولت را قبل از اتمام پایان کار دولت دوازدهم پرداخت خواهیم کرد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمام پاداش باقیمانده بازنشستگان دولت را قبل از اتمام پایان کار دولت دوازدهم پرداخت خواهیم کرد.

محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه دوم تیرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آخرین هفته های فعالیت دولت دوازدهم قرار داریم، سفرهای استانی به منظور آخرین بازبینی نسبت به قول و قرارهای باقیمانده در سفرها انجام می گیرد.

وی افزود: در سفر قبلی من به گلستان برای بالغ بر 39 طرح و پروژه در نظر گرفته شد، 893 میلیارد تومان تعهد شد اما امروز شاهد پرداخت 1340 میلیارد تومان برای این پروژه ها هستیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: در دو سفر رییس جمهور به استان گلستان مجموعا برای 213 پروژه، 2600 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد اما 4 هزار و 600 میلیارد تومان پرداخت صورت گرفت.

نوبخت تصریح کرد: به منظور مطالعات برای شیرین سازی آب دریای خزر برای مردم این استان، 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای احیای خلیج گرگان حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که حتماً ظرف 40 روز آینده، بخشی از این ارقام پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: پاداش باقیمانده بازنشستگان تا پایان کار دولت پرداخت می شود

نوبخت: پاداش باقیمانده بازنشستگان تا پایان کار دولت پرداخت می شود