مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:402021-06-23اقتصادي

رکورد مصرف برق در اولین روز تابستان 1400 در خوزستان شکست


سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: علی رغم محدودیت های یک هزار مگاواتی اعمال شده در روز گذشته، رکورد مصرف برق در اولین روز تابستان 1400 در خوزستان شکست.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: علی رغم محدودیت های یک هزار مگاواتی اعمال شده در روز گذشته، رکورد مصرف برق در اولین روز تابستان 1400 در خوزستان شکست.

کیومرث زمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته (اول تیرماه) به دلیل افزایش دما تا بیش از 51 درجه در اغلب شهرهای خوزستان، مصرف برق به شدت افزایش پیدا کرد و نیاز مصرف به هشت هزار و 888 مگاوات رسید.

وی افزود: در این راستا برای مدیریت مصرف برق، یک هزار مگاوات محدودیت به بخش صنایع، ادارات، پمپ های آب کشاورزی و مصارف غیر ضرور داده شد و عدد هفت هزار و 888 مگاوات در مصرف برق به ثبت رسید که بیشترین رکورد مصرف در سال جاری است.

سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور با بیان اینکه علی رغم محدودیت های یک هزار مگاواتی اعمال شده در روز گذشته، رکورد مصرف برق در اولین روز تابستان 1400 در خوزستان شکست، تصریح کرد: به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در این روز، نیروگاه های برق آبی استان خوزستان با تمام ظرفیت در مدار قرار گرفتند و به تولید برق در ساعت های پیک و غیر پیک پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مصرف برق در اولین روز تابستان 1400 در خوزستان شکست

رکورد مصرف برق در اولین روز تابستان 1400 در خوزستان شکست