مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:352021-06-23سياسي

سهمیه خاموشی استان بوشهر باید به صفر برسد


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: با استفاده از ظرفیت کامل شرکت های پتروشیمی در صنعت برق باید سهمیه خاموشی استان بوشهر به صفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در نشست بررسی مشکلات برق شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد اظهار داشت: با وجود همه تلاش هایی که در زمینه تأمین و توزیع برق در استان بوشهر صورت گرفته است مردم ما حال وروز خوشی ندارند و با خاموشی و قطعی برق دست وپنجه نرم می کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در کم درآمدی در آن ساکن شده باید تا تعیین تکلیف قانونی به آنها انشعاب موقت داده شود تا نه شرکت های آب و برق متضرر شوند و نه اقشار متوسط جامعه با مشکل روبرو شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده برای گره گشایی از مشکلات و معضلاتی که دامنگیر مردم شده است آماده همکاری و پیگیری مطالبات و مشکلات پیش روی دستگاه های خدمت رسان به مردم از جمله شرکت توزیع نیروی برق هستم و در این زمینه از همه ظرفیت های مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه ها بهره خواهیم برد.

در این نشست پایداری تولید و کاهش خاموشی برق در جزیره خارگ با استفاده از ظرفیت پتروشیمی و تأسیس ژنراتورهای جدید، مشکلات شبکه توزیع برق در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه خاموشی استان بوشهر باید به صفر برسد

سهمیه خاموشی استان بوشهر باید به صفر برسد