مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:202021-06-23سياسي

تا آخرین روز کاری تلاش می کنیم مسیر را برای دولت بعدی هموار کنیم


معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: تا آخرین روز دولت تلاش می کنیم تا مسیر را برای دولت سیزدهم هموار کنیم.

- ، محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهارکرد: کشور در محاصره اقتصادی تمام عیار قرار دارد و دشمنان به صورت لحظه ای ما را رصد می کنند تا راه های شریانی را ببندند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: با انسجام ملی در برابر همه تحریم ها و دشمنی ها ایستادیم و توانستیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به پروژه ها تصویب شده در گلستان، ادامه داد: در سفر آخر به استان 39 طرح و پروژه مصوب شد که تعهد ما در اجرای این پروژه ها 893 میلیارد تومان بود و تاکنون هزار و 340 میلیارد تومان برای این طرح ها پرداخت شده است.

نوبخت بیان کرد: در دو سفر رییس جمهور به گلستان برای اجرای 263 پروژه دو هزار و 637 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد اما تاکنون چهار هزار و 624 میلیارد تومان پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مطالبات به حقی از سوی مردم وجود دارد، گفت: تا آخرین روز دولت تلاش می کنیم تا مسیر را برای دولت سیزدهم هموار کنیم.

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم اکثر شاخص ها مطلوب بود و لذا مردم با این رضایت مندی دولت دوازدهم را انتخاب کردند اما در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا آخرین روز کاری تلاش می کنیم مسیر را برای دولت بعدی هموار کنیم

تا آخرین روز کاری تلاش می کنیم مسیر را برای دولت بعدی هموار کنیم