مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-23سياسي

اقدام آمریکا دیکتاتوری رسانه ای است/ شروع دوباره صدای بی صدایان


شبکه پرس تی وی با انتشار بیانیه ای، اقدام آزادی ستیزانه جدید دولت آمریکا را در توقیف دامنه فراگیر وب سایت شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی، غیرقانونی خواند.

- به نقل از روابط عمومی پرس تی وی، پرس تی وی در پی توقیف دامنه وب سایت این شبکه توسط دولت آمریکا بیانیه ای را به نگارش در آورده است که در زیر می خوانید: بسم الله الرحمن الرحیم الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیبا آنان که تبلیغ رسالت خدا کنند و از خدا می ترسند و از هیچکس جز خدا نمی ترسند و خدا برای حساب به تنهایی کفایت می کند.

قرآن کریم / آیه 39 سوره احزاب شب گذشته، پلیس فدرال آمریکا در اقدامی خلاف قانون و مغایر با آزادی بیان، به صورت غیرمترقبه و بدون هشدار قبلی، امکان دسترسی به وب سایت شبکه پرس تی وی را از طریق دامنه دات کام (.

com) مسدود کرد.

شبکه بین المللی پرس تی وی، ضمن محکوم کردن این اقدام پلیس فدرال آمریکا که این بار پرس تی وی و تعدادی از دیگر رسانه های مستقل حامی مقاومت را هدف گرفته است، آن را عملیاتی تروریستی بر ضد افکار عمومی جهان و مصداق راهزنی و دیکتاتوری رسانه ای می داند و تاکید می کند بر خلاف بهانه جویی های دولت آمریکا، علت اصلی توقیف دامنه شبکه پرس تی وی، اطلاع رسانی دقیق و پرحجم و بموقع این شبکه از مقاومت ملت شریف فلسطین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام آمریکا دیکتاتوری رسانه ای است/ شروع دوباره صدای بی صدایان

اقدام آمریکا دیکتاتوری رسانه ای است/ شروع دوباره صدای بی صدایان