مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:052021-06-23سياسي

اهدای 1800 بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه به نیازمندان شاهرود


به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود، یک هزار و 800 بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه به خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونای این شهرستان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و به همت بسیج سازندگی شهرستان شاهرود و با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و تعدادی از مسؤولان، یک هزار و 800 بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه به خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونای این شهرستان اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بعدازظهر امروز در آیین اهدای این بسته ها در مهمانسرای ولایت این ناحیه با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات، به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اشاره کرد.

سرهنگ محمد خوش قدم گفت: در این مرحله به همت بسیج سازندگی و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل و حوزه های بسیج مساجد و محلات و مؤسسه ام ابیها، بیش از یک هزار و 800 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب و سویا به ارزش 250 تا 400 هزار تومان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: این بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی در محلات اسلامی و مناطق محروم شهرستان شاهرود توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1800 بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه به نیازمندان شاهرود

اهدای 1800 بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه به نیازمندان شاهرود