مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:052021-06-23سياسي

تقدیر از مروج نمونه فرهنگ رضوی در عمان


همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)، مصطفی بن محسن اللواتی، شاعر و فعال فرهنگی عمانی به عنوان مروج نمونه فرهنگ رضوی، تقدیر شد.

- همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)، مصطفی بن محسن اللواتی، شاعر و فعال فرهنگی عمانی به عنوان مروج نمونه فرهنگ رضوی، تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حاج مصطفی محسن اللواتی با معرفی رایزنی فرهنگی ایران در عمان و با هماهنگی اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سوی بنیاد بین المللی فرهنگی - هنری امام رضا(ع)، به عنوان مروج نمونه فرهنگ رضوی نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) برگزیده و از سوی سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء لوح تقدیر و هدیه نفیس مورد تجلیل قرار گرفت.

در این دیدار که سیدعلی موسوی زاده، رایرن فرهنگی کشورمان در عمان نیز حضور داشت، علی نجفی، سفیر جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اهدای لوح تقدیر از نقش برجسته فرهنگی و ادبی و خدمات ارزنده این شخصیت عمانی در جهت معرفی فرهنگ اصیل اسلامی، ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا(ع) قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مروج نمونه فرهنگ رضوی در عمان

تقدیر از مروج نمونه فرهنگ رضوی در عمان