مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-23اقتصادي

افزایش پیک بار مصرف برق تا 62 هزار مگاوات


وزیر نیرو با اشاره به افزیش زودرس دمای کشور گفت: این روزها در شرایط گرمای شدید هستیم، این در حالی است که هنوز در آغاز فصل تابستان قرار داشته و افزایش مصرف را شاهدیم به نحوی که پارسال در 31 تیرماه اوج بار حدود 58 هزار مگاوات را سپری کردیم و قله مصرف پارسال .

- وزیر نیرو با اشاره به افزیش زودرس دمای کشور گفت: این روزها در شرایط گرمای شدید هستیم، این در حالی است که هنوز در آغاز فصل تابستان قرار داشته و افزایش مصرف را شاهدیم به نحوی که پارسال در 31 تیرماه اوج بار حدود 58 هزار مگاوات را سپری کردیم و قله مصرف پارسال ظرفیت 58 هزار و حدود 300 مگاوات را داشت اما دیروز و امروز پیک بار به نزدیکی 62 هزار مگاوات رسیده و هنوز در آغاز این فصل هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان امروز چهارشنبه در آیین افتتاح 24 پروژه هفته دوازدهم پویش#هرهفته_الف_ب_ایران از جمله سد لاستیکی فرح آباد در ساری، هفت پست برق و خطوط انتقال، چهار نیروگاه خورشیدی، دو نیروگاه مقیاس کوچک اشاره و اظهار کرد: سرمایه گذاری اجرای مجموعه این طرح ها بالغ بر 902 میلیارد تومان بوده و تاکنون 65 طرح در سال 1400 از 290 طرح وعده داده شده به مدار بهره برداری آمده است.

وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته، در عرصه های آب و برق با وجود محدودیت ها و مضیقه های ناشی از جنگ اقتصادی خدمت رسانی به صورت مستمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پیک بار مصرف برق تا 62 هزار مگاوات

افزایش پیک بار مصرف برق تا 62 هزار مگاوات