مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-23پزشكي

2 فروند بالگرد پیشرفته به ناوگان اورژانس هوایی فارس اضافه شد


مدیر حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: با هدف ارتقا سرعت و کیفیت ارائه خدمات امدادی و درمانی، دو فروند بالگرد پیشرفته به ناوگان اورژانس هوایی فارس افزوده شد.

- ، دکتر محمد جواد مرادیان گفت: یکی از این دو فروند بالگرد از نوع MI 17 است که قابلیت حمل همزمان 12 بیمار با مراقبت کامل پزشکی و استفاده در مسیرهای طولانی را دارد.

وی با بیان اینکه بالگرد دیگر نیز از نوع BELL 205 است، افزود: این بالگرد نیز که دارای ظرفیت حمل سه بیمار و استفاده در حوادثی است که سرعت در امدادرسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: این بالگردها مجهز به انواع تجهیزات پیشرفته اورژانسی از جمله ICU نوزادان، ICU بزرگسالان ویژه بیماران قلبی و دستگاه ونتیلاتور است.

رییس اورژانس فارس با بیان اینکه مدیریت زمان در ارائه خدمات پزشکی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی از دستاوردهای اورژانس هوایی به ویژه در استان پهناور فارس است، افزود: شیراز مرجع پذیرش بیماران و مصدومان از استان های جنوبی کشور است و استان فارس با وسعت جاده های خود یکی از استان های پرحادثه در زمینه حوادث ترافیکی است، از این رو اورژانس هوایی از مهمترین ارکان خدمات رسانی به نیازمندان در این استان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فروند بالگرد پیشرفته به ناوگان اورژانس هوایی فارس اضافه شد

2 فروند بالگرد پیشرفته به ناوگان اورژانس هوایی فارس اضافه شد