مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:302021-06-23اقتصادي

احیای خلیج گرگان 896 میلیارد اعتبار می خواهد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با همکاری مرکز اقیانوس شناسی مطالعات جامعی برای احیای خلیج انجام شد و برای اجرای این پروژه 896 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرمحمدغراوی عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهارکرد: در طرح علاج بخشی خلیج گرگان 68 هزار و 800 هکتار مورد مطالعه قرار گرفت که 44 هکتار آن در دریا واقع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: خلیج گرگان در حال خشک شدن است و این امر علاوه بر کمیت بر کیفیت آب هم تأثیر گذاشته و مشکلات زیادی را برای پرندگان و آیزیان ایجاد کرده است.

وی افزود: در دوس سال گذشته پرندگان مهاجر زیادی بر اثر بوتولیسم در خلیج تلف شدند و اگر چاره ای برای پهنه آبی نشود، اثرات غیرقابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

غراوی بیان کرد: در گذشته مصوب شده بود که از دریا آب به سمت خلیج پمپاژ و یا از کانال های خزینی و چپاقلی آب منتقل شود اما این امر محقق نشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان اضافه کرد: با همکاری مرکز اقیانوس شناسی و مطالعات علوم دریایی مطالعات جامعی برای احیا خلیج انجام شد و برای اجرای این پروژه ها 896 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای خلیج گرگان 896 میلیارد اعتبار می خواهد

احیای خلیج گرگان 896 میلیارد اعتبار می خواهد