مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:252021-06-23اجتماعي

آموزش و تمرین گفت وگو از سطح خانواده تا جامعه یک ضرورت است


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به مطالعات و پیمایش های انجام شده در سطح جامعه گفت: ما به این جمع بندی رسیدیم که آموزش و تمرین گفت وگو از سطح خانواده تا جامعه یک ضرورت است چراکه لکنت زبانی در گفت وگو وجود دارد و ما حتی گفت وگوی درونی با خود را بلد نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در اختتامیه طرح توانمندسازی سفیران فرهنگی دانشگاه های منطقه 2 آموزش عالی با تاکید بر ضرورت پرداختن مدارس و دانشگاه ها به مهارت های گفت وگو اظهارکرد: حتی بعضا بلد نیستیم با خود چگونه گفت وگو کنیم و این گفت وگو را به گفت وگوی موثر در سطح خانواده تعمیم دهیم و فضای داخل خانواده را تلطیف کنیم.

وی ادامه داد: باید با تقویت مهارت های زندگی، ارتباطی، درک متقابل و تفکر نقادانه فضای خانواده را از تنش، خشونت و قهر دور کنیم.

سفیران فرهنگی داشنجویی این نقش را دارند که این مسائل را به سطح جامعه آورند حتی ممکن است اساتید به این مهارت ها نیاز داشته باشند و شاید بتوان گفت این مهارت ها ضرورت عمومی و اجتماعی ما است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با تاکید بر اهمیت نقش تشکل های دانشجویی در راهبری فعالیت اجتماعی و صنفی دانشجویان و توجه بیشتر دانشگاه ها به آموزش مهارت های نظیر مهارت های زندگی، ارتباطی و تحکیم خانواده تصریح کرد: باید گفت وگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و تمرین گفت وگو از سطح خانواده تا جامعه یک ضرورت است

آموزش و تمرین گفت وگو از سطح خانواده تا جامعه یک ضرورت است