مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:052021-06-23سياسي

80 درصد تکالیف و قوانین مربوط به حوزه تولید اجرایی نشده است


مدیرکل دفتر آموزش و بهسازی منابع انسانی دیوان محاسبات کشور گفت: 80 درصد تکالیف و قوانین مربوط به حوزه تولید در دستگاه های اجرایی متاسفانه اجرایی نشده است.

- ، ایرج مظفری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه 80 درصد تکالیف و قوانین مربوط به حوزه تولید در دستگاه های اجرایی متأسفانه اجرایی نشده است، تاکید کرد: می بایست رویه کنونی با تغییر همراه شود.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی با محوریت اجرای تکالیف قانونی مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد که نیاز است تا دوره آموزشی بیشتری برگزار شود، افزود: اجرا نشدن قوانین مرتبط با تولید به دلیل آشنا نبود کامل مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی با قوانین و مقررات محرز است.

مدیرکل دفتر آموزش و بهسازی منابع انسانی دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه در مواردی که تکالیف قانونی در قبال تولید انجام شده هم نواقصی وجود دارد، ابراز کرد: دوره آموزش قانون بودجه برای مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی کشور برگزار خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه پیشگیری از تخلفات مالی و آشنایی با مسائل و قوانین مالی هدف این نشست است، بیان داشت: تکالیف اجرایی در حوزه قوانین مرتبط با بخش تولید در این نشست مورد بحث قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تکالیف و قوانین مربوط به حوزه تولید اجرایی نشده است

80 درصد تکالیف و قوانین مربوط به حوزه تولید اجرایی نشده است