مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-23سياسي

دیدار فرمانده سپاه بندرعباس با هیات رییسه اتاق اصناف بندرعباس


فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با حضور در اتاق اصناف مرکز هرمزگان، روز بزرگداشت اصناف را به بازاریان و نمایندگان آنان تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس به مناسبت روز اصناف با حضور در محل اتاق اصناف مرکز هرمزگان، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) و گرامیداشت این روز از تلاش ها و نقش آفرینی مسئولانه اصناف و بازاریان به خصوص هیئت رییسه و مجموعه اتاق اصناف مرکز هرمزگان در مسائل و چالش های روز جامعه همچون مبارزه با ویروس کرونا و عرصه انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: مجموعه اتاق اصناف بندرعباس مجموعه ای خوب و پای کار هستند و هر زمان مشکلی پیش آمده، با حضور خود و تعامل با دیگر نهاد های نظارتی و مدیریتی، خدمت گذاری کرده اند.

  سرهنگ ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان متدین و متعهد این شهرستان و جای جای میهن اسلامی چه در زمان پیروزی انقلاب، دوران 8 سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن سال ها ایستادگی در برابر فشار ها و تهدیدات ظالمانه استکبارجهانی و وقوع بلایای طبیعی همواره یاری گر ملت غیور ایران و بازوی توانمند انقلاب و نیز اظهار داشت: اصناف همواره از ابتدای انقلاب اسلامی بعنوان نقطه عطف همیاری مردمی پای نظام و آرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده سپاه بندرعباس با هیات رییسه اتاق اصناف بندرعباس

دیدار فرمانده سپاه بندرعباس با هیات رییسه اتاق اصناف بندرعباس