مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-23سياسي

تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در انتخابات/ دولت و مجلس ولایی مایه برکت است


فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه باید قدردان مردم و نعمت ولایت باشیم، گفت: دشمن در فضای مجازی قصد نا امید کردن ملت بزرگ ایران را داشت که نقشه های آنان با هوشیاری مردم آگاه خنثی و نقش برآب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حسین اشتری در ادامه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با اشاره به حضور حماسی مردم در روز 28 خرداد ماه سال جاری، اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی با انجام عملیات روانی قصد نا امید کردن مردم را داشت که خدا را شکر نقشه های آنان خنثی و نقش برآب شد.

فرمانده لبیک گفته، پای صندوق رأی آمدند و بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کردند، افزود: مردم آگاه و بصیر با حضور در این حماسه بزرگ برگ زرین دیگری به افتخارات خود و کشورشان افزودند.

 سردار اشتری بیان کرد: انتخابات امسال نسبت به سنوات گذشته از اهمیت و کیفیت بالاتری برخوردار بوده است و همه باید بدانیم که کار بزرگی انجام شده و قدردان این مردم و نعمت ولایت باشیم.

وی در ادامه افزود :در این انتخابات مردم احساس آرامش کردند و با اراده و آگاهی، فردی صالح و شایسته  انتخاب کردند که ان شاءالله رییس جمهور منتخب آیت الله رییسی با روحیه انقلابی و ظلم ستیزی و عدالت محوری که در قوه قضاییه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در انتخابات/ دولت و مجلس ولایی مایه برکت است

تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در انتخابات/ دولت و مجلس ولایی مایه برکت است