مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-23سياسي

بازدید رییس دیوان عدالت اداری از 2 کارخانه در شهرک صنعتی صفادشت


رییس دیوان عدالت اداری با حضور در شهرک صنعتی صفادشت از کارخانه تولید قطعات یدکی خودروی اورند پیشرو و کارخانه تولید محصولات غذایی سمیه بازدید کرد.

- به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مصدق، رییس دیوان عدالت اداری، در دومین روز از هفته قوه قضاییه، با حضور در شهرک صنعتی صفادشت از کارخانه تولید قطعات یدکی خودروی اورند پیشرو و کارخانه تولید محصولات غذایی سمیه بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از واحدهای مختلف این کارخانه های به گفتگو با کارکنان و کارگران، پرداخت و مشکلات و نظرات آن ها را شنید.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در پایان بازدیدهای صورت گرفته، در نشست با مدیران و مسئولان و تولیدکنندگان شهرک صنعتی صفادشت ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا و هفته قوه قضاییه اظهار داشت: اگر شعار حمایت از تولید می دهیم باید از آن پشتیبانی هم کنیم.

ریاست قوه قضاییه بر حمایت جدی از تولید تاکید دارند و ما امیدواریم که در زمان سکان داری ایشان در قوه مجریه هم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: سفر امروز بنده به صفادشت به عنوان نماینده قوه قضاییه و رییس دستگاه قضایی صورت گرفته و حتی مسائل و مشکلاتی که مرتبط با دیوان عدالت اداری نیست را نیز پیگیری می کنیم و برای حل آن ها تمام تلاش خودم را انجام خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس دیوان عدالت اداری از 2 کارخانه در شهرک صنعتی صفادشت

بازدید رییس دیوان عدالت اداری از 2 کارخانه در شهرک صنعتی صفادشت