مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:452021-06-23سياسي

عوامل و شیوه های کسب کرامت انسانی بررسی شد


به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، عوامل و شیوه های کسب کرامت انسانی در رادیو بلال اوگاندا مورد بررسی قرار گرفت.

- به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، عوامل و شیوه های کسب کرامت انسانی در رادیو بلال اوگاندا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این گفتگوی رادیویی با اشاره به اهمیت دهه کرامت به توضیح گوشه هایی از کرامات حضرت امام رضا(ع) به عنوان نمونه کامل و جامع کرامت انسانی و حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی کامل برای دختران و زنان پرداخته شد.

قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا در بخشی از سخنان خود، با بیان اینکه رسیدن به کرامت انسانی از اهداف فلسفه ارسال رُسُل و انزال کتب است، گفت: ایمان، عمل صالح، تقوا و اخلاص از جمله عوامل اصلی نیل به مقام رفیع کرامت هستند.

وی با اشاره به وجه تسمیه روز دختر و دهه کرامت در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی کامل برای دختران، مظهر ایمان و عمل، علم و دانش و ارزش های قرآنی، اسلامی و انسانی بود.

رایزن فرهنگی کشورمان با بیان اینکه لازمه یک زندگی موفقیت آمیز انسانی پیروی از حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) است، افزود: اهل البیت(ع) مظهر کرامت در همه ابعاد زندگی انسانی بوده و همراهی، همگامی و پیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل و شیوه های کسب کرامت انسانی بررسی شد

عوامل و شیوه های کسب کرامت انسانی بررسی شد