مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-23پزشكي

اهمیت حضور یک قاضی در تیم های نظارتی کرونا


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم پیشنهاد داد تا یک قاضی نیز در تیم های نظارتی مبارزه با کرونا حضور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سعید کاویانی در نشست امروز هم مورد توجه قرار داد.

وی با تاکید بر این که إشراف و دلسوزی های معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در بیان گزارش های نظارتی مایه مباهات است افزود: مبارزه با کرونا در یکی از ابعاد خود به بحث حفظ جان و دِماء مردم بر می گردد و از این رو نمی توان مماشاتی در این باره روا داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: البته به نظر می رسد واقعیت های شهر در این موضوع، فراتر از این گزارش هاست و از این رو لازم است تا توجه مسؤولان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حفظ جان هموطنان بیشتر و بیشتر شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم همچنین اظهار کرد: گزارش هایی در این موضوع به دادگستری استان واصل شده که نشان می دهد برخی اصناف با ساده انگاری و به خیال عادی شدن اوضاع و بدون در نظر گرفتن محدودیت ها و ممنوعیت ها، به روال طبیعی خود روی آورده اند که جای تأسف دارد.

کاویانی سپس به لزوم افزایش بازرسی ها و نظارت ها با استفاده از ظرفیت ناجا برای مبارزه جدی با متخلفان توجه داد و یادآور شد: رییس اتاق اصناف مرکز استان در گزارش خود چنین بیان می دارد که برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت حضور یک قاضی در تیم های نظارتی کرونا

اهمیت حضور یک قاضی در تیم های نظارتی کرونا