مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-23سياسي

بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از شرکت واگن سازی تهران


رییس سازمان بازرسی کل کشور در دومین روز از هفته قوه قضاییه از شرکت های واگن سازی تهران و سان الکترونیک شهیر بازدید کرد.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور در دومین روز از هفته قوه قضاییه از شرکت های واگن سازی تهران و سان الکترونیک شهیر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در جریان بازدید از شرکت واگن سازی تهران، اولویت اول این سازمان را حمایت از تولید و سرمایه گذاری عنوان کرد و آن را تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی کشور دانست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آسیب های جدی کلانشهرها، بحث آلودگی هوا و ترافیک سنگین است که آلودگی هوا عوارض گوناگونی بر سلامت هموطنان دارد و یکی از بهترین راه های کاهش آلودگی و ترافیک، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خصوصا ریلی است؛ خصوصا در شرایط فعلی شیوع کرونا که نیازمند توسعه و افزایش حمل و نقل ریلی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان با بیان اینکه یکی از اقدامات جدی دولت با کمک شهرداری ها خصوصا در کلان شهرها باید تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی باشد، از پیشنهاد سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر تشکیل کارگروه مشترک با سازمان بازرسی برای حل مشکلات شرکت واگن سازی استقبال کرد و گفت: این کارگروه ویژه با حضور با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از شرکت واگن سازی تهران

بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از شرکت واگن سازی تهران