مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-23سياسي

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به رییس جمهوری منتخب


اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی ضمن تبریک انتخاب سید ابراهیم رییسی به ریاست جمهوری کشور اظهار امیدواری کرده است حضور ایشان در مسند ریاست قوه مجریه مایه خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی ایران و همه هموطنان شود.

- بسمه تعالی حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسیبا سلام و تحیاتبدین وسیله انتخاب حضرتعالی را به عنوان رییس جمهور محترم در انتخابات 28 خرداد ماه 1400 از سوی مردم شریف میهن اسلامیمان که با حضور پرشور و حماسه آفرین در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد، صمیمانه تبریک عرض می کنم.

انتخابات ریاست جمهوری امسال متفاوت تر از همه ادوار گذشته نشان از آن داشت که مردم عزیزمان همواره پایبند به آرمان های نظام و انقلاب خود بوده و برای اعتلای آن از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

خرسندیم همکاران شریف بانک رفاه کارگران نیز این مسئولیت خطیر را با موفقیت به انجام رساندند و در تحقق این حماسه بزرگ نقش آفرین بودند.

انتخاب جنابعالی با قاطبه آرا از سوی مردم، نشان از اعتماد به آن مقام عالی دارد که همواره در هر حوزه ای حضور داشته اید، منشأ اثرات خیر و خدمات خالصانه به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اید؛ ان شاءالله با عنایات حضرت ولی عصر(عج) همچون قوه قضاییه که اقدامات شایسته احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به رییس جمهوری منتخب

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به رییس جمهوری منتخب