مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:452021-06-23سياسي

محسنی اژه ای: باید ببینیم مرض اقتصاد ما چیست


اگر چنانچه که می گویند اقتصاد ما اقتصاد مریض است، اگر یک مریض را ببرند پیش طبیب اولین کارش این است که تشخیص دهد که مرض چیست؟ - معاون اول قوه قضاییه گفت: اگر چنانچه که می گویند اقتصاد ما اقتصاد مریض است، اگر یک مریض را ببرند پیش طبیب اولین کارش این است که تشخیص دهد که مرض چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان که بعد از ظهر امروز در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد، گفت: بحث اقتصاد و تولید داخلی امر مهمی است و همه از جمله مقام معظم رهبری به این امر تاکید دارند زیرا مساله اقتصاد و رفع موانع تولید مهم است.

ما باید در این تراز سیاست گذاری کنیم.

وی افزود: اگر چنانچه که می گویند اقتصاد ما اقتصاد مریض است، اگر یک مریض را ببرند پیش طبیب اولین کارش این است که تشخیص دهد که مرض چیست؟ اگر درست تشخیص ندهد آیا می تواند برای درد نسخه لازم بنویسد، نمی تواند.

اگر می گوییم اقتصاد ما مریض است بهترینش شما هستید که در میدان هستید و بنشینید و بگویید این مریضی چیست و بعد یک نسخه صحیح بنویسید.

وی افزود: برخی از مریضی ها نیاز به جراحی دارد و ممکن است مریض به حالت فلج شدن برود پس باید اولویت ها را تشخیص دهیم و اول آن را اصلاح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: باید ببینیم مرض اقتصاد ما چیست

محسنی اژه ای: باید ببینیم مرض اقتصاد ما چیست