مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-23پزشكي

موجودی واکسن کرونا در غرب اهواز صفر شد


دو روز پیش محموله ای از واکسن سینوفارم وارد خوزستان شد که از آن، 3 هزار دوز واکسن به ما تحویل داده شد و در این مدت به 3 هزار نفر از 10 هزار نفری که واکسن مرحله اول را دریافت کرده بودند، - ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: دو روز پیش محموله ای از واکسن سینوفارم وارد خوزستان شد که از آن، 3 هزار دوز واکسن به ما تحویل داده شد و در این مدت به 3 هزار نفر از 10 هزار نفری که واکسن مرحله اول را دریافت کرده بودند، واکسن را تزریق کردیم.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در غرب اهواز اظهار کرد: در حوزه غرب اهواز 10 هزار سالمند و بیماران خاص داشتیم که منتظر دریافت مرحله دوم واکسن کرونا بودند.

وی افزود: دو روز پیش محموله ای از واکسن سینوفارم وارد خوزستان شد که از آن، 3 هزار دوز واکسن به ما تحویل داده شد و در این مدت به 3 هزار نفر از 10 هزار نفری که واکسن مرحله اول را دریافت کرده بودند، واکسن را تزریق کردیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان کرد: تزریق 3 هزار دوز واکسن در شب گذشته (اول تیرماه) به پایان رسید و موجودی واکسن ما در غرب اهواز صفر شده است.

احمدی بلوطکی گفت: منتظر دریافت واکسن های جدید هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی واکسن کرونا در غرب اهواز صفر شد

موجودی واکسن کرونا در غرب اهواز صفر شد