مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-23سياسي

بهره مندی 18 هزار دانش آموز از خدمات کمک آموزشی کنکور سراسری کمیته امداد


معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: با هدف کسب موفقیت و دستیابی به رتبه های برتر در کنکور سراسری، حدود 18 هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی در موسسات معتبر کنکور برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی جعفری با اشاره به نزدیک شدن کنکور سراسری برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد افزود: در تعامل با موسسات علمی-آموزشی تراز اول کشور 18 هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت از خدمات کلاس های کنکور، نکته تست، همایش و جمع بندی این موسسات برخوردار شدند.

وی برگزاری آموزش های آزمایشی آنلاین و آفلاین با توجه به شیوع کرونا در کشور را از دیگر خدمات ارائه شده این نهاد به دانش آموزان کنکوری دانست و ادامه داد: دانش آموزان پایه سوم متوسطه در رشته های تجربی، ریاضی-فیزیک و علوم انسانی برای کنکور 1400 در موسسات علمی-آموزشی مورد نظر ثبت نام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ایجاد نظام پشتیبانی مشاوره و هدایت تحصیلی برای دانش آموزان کنکوری تحت حمایت خبر داد و تاکید کرد: 20 هزار دانش آموز تحت حمایت با هدف دستیابی به موفقیت در کنکور سراسری و با مشارکت خیرخواهانه موسسات علمی-آموزشی، از خدمات مشاوره اساتید مجرب بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 18 هزار دانش آموز از خدمات کمک آموزشی کنکور سراسری کمیته امداد

بهره مندی 18 هزار دانش آموز از خدمات کمک آموزشی کنکور سراسری کمیته امداد