مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-23اقتصادي

ظلمی دیگر به کارخانه بی نوای قند یاسوج/کاج ها ایستاده در نماد صنعت می میرند+تصاویر


از فضای سبز و زیبای کارخانه قند بگوییم که با کاج های بلند و سر به فلک کشیده و درختان تنومند شوق کار و تولید را در کارگران ایجاد کرده بود و امروز ایستاده می میرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، داستان کارخانه قند یاسوج به قدری غم انگیز است که نمی دانیم از کجای آن شروع کنیم و از چه بگوییم که به دیگری اجحاف نکرده باشیم.

از نماد صنعت یک استان بگوییم که تنها دلخوشی مردم کهگیلویه و بویراحمد و مرکز آن شهر یاسوج به قدیمی ترین واحد صنعتی بود کارخانه ای که برای مردم شهر یاسوج خاطره ها از گذشته به جای گذاشته و همه تولید و اشتغال در کارخانه قند یاسوج و بخشیدن آن به ثمن بخس و بی تدبیری دولت به اصطلاح تدبیر و امید در به حراج گذاشتن نماد تولید یک استان اکنون رمقی هم برای فضای سبز کارخانه قند باقی نمانده است.

هر چند با درایت شخص آیت الله رییسی و پیگیری کارگران و همت دادگستری و پای کاری رسانه ها نماد صنعت استان دوباره با آغوش تولید بازگشت اما امید می رود که فضای سبز آن دوباره احیا شده و قبل از هر چیز فضای نشاط در قند یاسوج دوباره ایجاد شود.

اکنون به چشم خود می بینیم که درختان و فضای سبز این واحد صنعتی در حال از بین رفتن بوده و اگر تدبیری برای آن اندیشیده نشود کارخانه قند به برهوتی بی نشاط برای کار و تولید تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظلمی دیگر به کارخانه بی نوای قند یاسوج/کاج ها ایستاده در نماد صنعت می میرند+تصاویر

ظلمی دیگر به کارخانه بی نوای قند یاسوج/کاج ها ایستاده در نماد صنعت می میرند+تصاویر