مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-23سياسي

حضور مردم در انتخابات دشمن شکن بود/سواد رسانه ای جامعه بالا رفته است


رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات دشمن شکن بود گفت: معتقدم سواد رسانه ای مردم بالا رفته و رییس جمهور منتخب با وعده غیرواقع رای جمع نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رحیمی روشن ظهر امروز در مراسمی به مناسبت سالروز بسیج اساتید در دانشگاه بوعلی همدان اظهار کرد: بسیج اساتید به عنوان یکی از اقشار چندگانه بسیج جایگاهی است که نخبگانی در آن جمع شدند و می توانند موثرترین قشر مستضعفین کشور باشند.

وی با بیان اینکه امروز ماموریت قشر بسیج تغییر یافته و در انتخابات دیدیم چگونه عرصه جنگ تغییر یافته است گفت: بعد از 40 سال گذشته مهمترین دولت انقلابی پای کار آمد که امیدواریم منشأ اثرات خیری باشد که این مهم قطعا نقش بسیج را سنگین تر می کند.

رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه نتایج انتخابات 1400 آغاز راه است گفت: به طور معمول در هر کشوری 25 تا 30 درصد افراد رای نمی دهند و این دروغ است که در کشوری صد درصد پای صندوق های رای بیایند.

وی افزود: حضور صد درصدی زمانی محقق می شود که نه شرایط انتخابات باشد و نه رفراندومی، برخی از حکومت های دیکتاتوری مانند صدام و دیگران این شیوه را برگزار می کردند و با حضور صد درصد به صدام نَعم گفتند اما دو هفته بعد از اینکه متفقین حمله کردند هیچ کدام از آن صد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات دشمن شکن بود/سواد رسانه ای جامعه بالا رفته است

حضور مردم در انتخابات دشمن شکن بود/سواد رسانه ای جامعه بالا رفته است