مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-23سياسي

تغییر محسوسی با شمارش مجدد آرای نامزدهای معترض حاصل نشد


عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اهر گفت: تغییر محسوسی با شمارش مجدد آرای نامزدهای معترض در اهر حاصل نشد.

- ، عزت الله همت زاده عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در اهر از شکایت اکثر نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر به نتیجه انتخابات و خرید و فروش رأی اظهار داشت: اکثر نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر شکایت خود را به هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اهر تحویل داده بودند.

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به شمارش مجدد صندوق های رأی منتخب شخص نامزد و هیأت اجرایی انتخابات گفت: در حضور شخص نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر صندوق های رأی منتخب را مجدداً مورد شمارش قرار گرفت، ولی هیچ گونه تغییر محسوسی در نتیجه آرا نامزدها حاصل نشد.

وی تصریح کرد: هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اهر به موضوعات خارج از اختیارات این هیأت مداخله نمی کند و وظیفه ما نظارت بر رسیدگی به شکایت نامزدها در این برهه بود که انجام وظیفه کرده و می کنیم.

همت زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا خرید و فروش رأی در انتخابات شورای اسلامی شهر اهر چه تأثیری در نتیجه انتخابات داشته است و اکثر نامزدها در این خصوص شاکی هستند، گفت: خرید و فروش رأی در خیابان با اسناد و مدارک نبوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر محسوسی با شمارش مجدد آرای نامزدهای معترض حاصل نشد

تغییر محسوسی با شمارش مجدد آرای نامزدهای معترض حاصل نشد