مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-23سياسي

لزوم تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به جنایات بی شمار منافقان علیه ملت و مردم ایران گفت: 17 هزار ایرانی توسط منافقین ترور شده اند که همه این جنایات با حمایت آمریکا صورت گرفته است که باید این جنایات به خوبی به مردم و نسل جوان تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با وجود تبلیغات پرفشار دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب، انتخاب خادم مردم آیت الله رییسی را به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم منتخبان شورای شهر و روستا هم برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات سلامی استان زنجان با اشاره با جنایات بی شمار منافقان علیه ملت و مردم ایران افزود: 17 هزار ایرانی توسط منافقین ترور شده است که همه این جنایات با حمایت آمریکا صورت گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان اظهار کرد: هر چند که حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی، رویدادی تلخ و ناگوار برای کشور بود ولی چهره پلید نفاق و به مردم و به ویژه نسل جوان در جامعه تبیین و معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران

لزوم تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران