مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:202021-06-23پزشكي

رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور


معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی، خدماتی،صنفی و صنعتی سطح کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی، خدماتی،صنفی و صنعتی سطح کشور خبر داد.

دکتر محسن فرهادی در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع در سطح کشور چه در فضای جامعه و چه در فضاهای کاری، کارگاهی، صنعتی و صنفی پروتکل های بهداشتی تا بیش از 70درصد رعایت شدند.

وی بر لزوم توجه بیشتر به پروتکل های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: در حال حاضر بین 20 تا 25 درصد تا شرایط ایده آل فاصله داریم که انتظار می رود که این فاصله با توجه بیشتر عموم مردم به توصیه های بهداشتی پر شود.

معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به همکاری خوب واحدهای صنفی ، تولیدی و صنعتی با وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا افزود: خوشبختانه از اسفند 98 که شاهد آغاز شیوع کووید19 در کشور بودیم تا کنون؛ کار تولید در هیچ واحد تولیدی و صنعتی در سطح کشور به دلیل عدم رعایت پروتکل ها تعطیل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور

رعایت 70درصدی پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور