مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-23بين الملل

نقشه راه مصر برای پایان دادن به محاصره غزه


همزمان با شکست فرستاده سازمان ملل در روند صلح غرب آسیا برای ارائه طرحی جهت تثبیت آتش بس و اوضاع نوار غزه، مصر «نقشه راهی» در این خصوص ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میانجی گران مصری نقشه راهی برای پایان دادن به بحران محاصره غزه و محدودیت های اعمال شده در گذرگاه های غزه ارائه کردند.

روزنامه القدس العربی نوشت که رهبران ، در این نشست نقشه راه ارائه شده توسط میانجی گران مصری مورد بررسی قرار گرفت و در این نقشه راه به خواسته اسراییل برای مرتبط کردن آتش بس و بازسازی نوار غزه به پرونده نظامیان اسیر در نزد مقاومت، اعتنایی نشده است.

مصر همچنین درخواست مهلت کرده تا گفت وگو و تماس با طرف اسراییلی به منظور سوق دادن آن به سمت اجرای مفاد توافقنامه آتش بس و ازسرگیری فعالیت گذرگاه های غزه را آغاز کند به ویژه اینکه کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نفتالی بنت تازه روی کار آمده است.

ماهر مزهر از رهبران جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت که گروه های مقاومت فلسطین با اعطای مهلت به میانجی گران مصری موافقت کرده اند و طرح مصر بازسازی نوار غزه و رفع محاصره را شامل می شود.

وی افزود که گروه های فلسطینی منتظر نتایج امور خواهند ماند و همه این گروه ها بر مخالفت با استمرار وضعیت کنونی غزه، تداوم سیاست های اشغالگری و مرتبط کردن پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه مصر برای پایان دادن به محاصره غزه

نقشه راه مصر برای پایان دادن به محاصره غزه