مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-23سياسي

جرایم نیروهای مسلح در زنجان کاهش یافته است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت کامل بر روی نیروهای مسلح وجود دارد، گفت: آمار جرایم نیروهای مسلح در سال های اخیر کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین غفران نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه اظهار کرد: همه ساله در این هفته با حضور در مزار شهدا برای ادامه راه با آنها تجدید پیمان می کنیم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است، عنوان کرد: این خدمت مایه افتخار برای ما است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی دادگستری به جرایم نیروهای مسلح از صفر تا 100 رسیدگی می کند، تصریح کرد: برای حفظ اقتدار نیروهای مسلح این مجموعه فعال است تا مجازات منجر به سرافکندگی نشود چرا که این افراد بازگشت به نظام دارند.

غفران نیا با اشاره به اینکه متخلف باید تنبیه شود اما نباید به نحوی باشد که ضمن تنبیه به آگاهی و درک بیشتر منجر شود، اضافه کرد: پیشگیری وظیفه اصلی ما است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اینکه بحث های پیشگیری برای نیروهای ارتش، سپاه، نیروهای دفاعی مورد توجه است، ادامه داد: سعی شده با برپایی کلاس های پیوسته قانون به افراد توضیح داده شود، تا با آگاهی بخشی برای افراد پرونده تشکیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم نیروهای مسلح در زنجان کاهش یافته است

جرایم نیروهای مسلح در زنجان کاهش یافته است