مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-23اجتماعي

مدرسه ماندگار البرز صاحب موزه می شود/ مرمت ساختمان 140 ساله موزه مدرسه


ساختمان «موزه مدرسه ماندگار البرز»، ساختمانی با قدمت بیش از 140 سال است که تا سال گذشته به صورت متروکه در مدرسه البرز واقع شده بود اما حالا 70 درصد مرمت آن انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ساختمان موزه مدرسه ماندگار البرز ، ساختمانی با قدمت بیش از 140 سال است که تا سال گذشته به صورت متروکه در مدرسه البرز واقع شده بود.

این ساختمان در حال احیاست و 70 درصد کارهای مرمت و عمرانی آن انجام و باقی کارها در دست اقدام است.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در دبیرستان ماندگار البرز، از بخش های مختلف پروژه ساخت موزه، مدرسه البرز بازدید کرد و از نزدیک د رروند جریان مرمت و بازسازی این بنای ماندگار قرار گرفت.

در این بازدید وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: طرح مرمت و بازسازی موزه، مدرسه البرز ، در جهت تقویت و پویایی بیشتر مدرسه ماندگار البرز، برنامه ریزی و عملیاتی شده است که با توجه به پیشرفت کار نسبت به مرحله قبل، به نظر می رسد تا قبل از پایان دولت، جمع بندی شده و عملیات مرمت موزه مدرسه ماندگار البرز به پایان برسد.

حاجی میرزایی افزود: هدف از انجام این پروژه، حمایت از دبیرستان ماندگار البرز است؛ مدارس ماندگار به ویژه مدرسه البرز جزو افتخارات ملی آموزش و پرورش کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ماندگار البرز صاحب موزه می شود/ مرمت ساختمان 140 ساله موزه مدرسه

مدرسه ماندگار البرز صاحب موزه می شود/ مرمت ساختمان 140 ساله موزه مدرسه