مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-23اقتصادي

بی تدبیری دولت تمامی ندارد؛ پس از کشتار جوجه ها، نوبت به گاوهای باردار رسید!


رییس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران درباره کشتار دام های آبستن گفت: این خطر بزرگی برای کشور خواهد داشت چرا که پایه های ژنتیکی که برای آن ها سال ها زحمت کشیده شده است به کشتارگاه سپرده می شوند.

- این روز ها دوباره موضوع نهاده های دامی در رسانه ها مطرح شده است و دامداران از نبود نهاده ها، قیمت بالا و قاچاق آن ها به آن سوی مرز ها سخن می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، این مسئله موجب شده است تا دامداران اعتراضاتی را به وضع موجود داشته باشند و حتی روز گذشته اعلام شد که به دلیل افزایش قیمت نهاده های دامی تصمیم بر آن شده است تا قیمت شیرخام حدود 42 درصد افزایش یابد.

همچنین به دلیل افزایش قیمت نهاده های دامی و کمبود این نهاده ها خبر های ناراحت کننده ای از بازار دام به گوش رسید و مجتبی عالی، رییس اتحادیه سرارسری دامداران روز گذشته مورخه 1 تیر 1400 در مصاحبه ای گفت: با توجه به خشکسالی و نبود برنامه ریزی مسئولین، گاو های باردار به دلیل کمبود خوراک دام راهی کشتارگاه می شوند.

بررسی ها نشان می دهد که از ابتدای فروردین تا اواسط اردیبهشت امسال واردات پنج کالای اساسی از جمله کنجاله سویا، جو و ذرت که خوراک دام به حساب می آیند به لحاظ وزنی 53 درصد و به لحاظ ارزشی 22 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری دولت تمامی ندارد؛ پس از کشتار جوجه ها، نوبت به گاوهای باردار رسید!

بی تدبیری دولت تمامی ندارد؛ پس از کشتار جوجه ها، نوبت به گاوهای باردار رسید!